تجهیزات دندانپزشکی اپ دنت بزرگترین مرجع اطلاع رسانی دستگاه های دندانپزشکی

چگونه راجب تجهیزات دندانپزشکی اطلاع پیدا کنیم ؟

می خواهیم در این مقاله به کلیه نکات تجهیزات دندانپزشکی و شاخه های مرتبط تجهیزات دندانپزشکی را برای شما شرح دهیم .

تجهیزات دندانپزشکی را می توان به عبارت ساده تر به سخت افزار های این شاخه ( دندانپزشکی ) اشاره کرد . به عبارت ساده تر می توان گفت که به کلیه دستگاه های دندانپزشکی و ادوات آن به عنوان تجهیزات دندانپزشکی نام برده می شود .

تجهیزات دندانپزشکی را می توان به چند دسته تقسیم کرد :

و سایر تجهیزات عمومی

یونیت دندانپزشکی : یکی از تجهیزات دندانپزشکی یونیت دندانپزشکی است که اصلی ترین وسیله در هر مطب دندانپزشکی ، یونیت دندانپزشکی است که بسیاری از نیاز های پزشک و بیمار را برطرف می کند . شما میتوانید انواع یونیت های دندانپزشکی در انواع گوناگون و قیمت های مختلف را در وب سایت ما مشاهده و خرید کنید

تجهیزات استریل : یکی از تجهیزات دندانپزشکی که مورد نیاز هر مطب دندانپزشکی است ؛ تجهیزات استریل است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسته بندی یک سری ازمحصولات استریل دندانپزشکی با استفاده از دستگاه رول پک انجام می شود . و همچنین نرم افزار های پزشکی و دندانپزشکی در فرایند استریل و اتوکلاو باید توسط کاغذ های مخصوصی بسته بندی شوند که به این کاغذ ها پاکت استریل اتو کلاو می گویند . مجموعه اپ دنت با دارا بودن همه سایز این پاکت ها و رول پک و همچنین دستگاه رول پک برند ملانی نیاز شما دندانپزشکان محترم را برطرف نموده است .

تجهیزات اندو : به طور کلی تجهیزات اندو یکی از زیر شاخه های تجهیزات دندانپزشکی است که  مربوط به دستگاه هایی می شود که با ریشه دندان سر کار دارند وشامل آبچوراتور ، اپکس روتاری ، اندوموتور ، اپکس لوکیتور ، اپکس فایندرو دستگاه اندو روتاری و …. می شود . هریک از این دستگاه ها به منظور خاصی طراحی شده اند و کارایی هریک در رابطه با ریشه دندان متفاوت است . که دندانپزشکان می توانند با مراجعه به وب سایت اپ دنت تمامی نیاز های خود را در رابطه با تجهیزات اندو را برطرف کنند .

تجهیزات تصویر برداری : همان طور که از اسمش پیدا است ، این دستگاه ها کار تصویر برداری از دندان ها را انجام می دهند یا باعث دید بهتر عکس دندان ها میشود که شامل : نگاتوسکوپ ، رادیوگرافی ، دوربین داخل دهانی ، اسکنر فسفر پلیت ، تی وی مانیتور ، تاریکخانه ظهور و ثبوت و …. می شود .

شما می توانید تمامی مواردی که در بالا ذکر شد را در وب سایت ما مشاهده کنید . تجهیزات تصویر برداری را می توان جزوه تجهیزات دندانپزشکی نام برد .

تجهیزات جراحی : تجهیزات جراحی یکی از زیر شاخه های مهم تجهیزات دندانپزشکی است که شامل ابزار های خاص طراحی شده جهت اقدامی ویژه  در طی یک فرایند مطلوب در طی عمل جراحی می باشند که شامل : میکرو موتور های جراحی ، انگل جراحی ، هندپیس جراحی و … می باشد .

کمپرسور : کمپرسور قلب تپنده هر مطب است ، با توجه به جمله فوق در می یابیم که وجود کمپرسور در هر مطب دندانپزشکی چقدر لازم و ضروری است ؛ در واقع کمپرسور یک دستگاه مکانیکی است که با کاهش حجم گاز ، فشار آن را افزایش می دهد . دستگاه کمپرسور یکی از اجزای مهم تجهیزات دندانپزشکی می باشد . مجموعه اپ دنت با دارا بودن بهترین برند های کمپرسور در این زمینه سعی و تلاش خود را کرده است که نیاز شما دندانپزشکان محترم را برآورده سازد .

ساکشن : ساکشن که یکی از موارد تجهیزات دندانپزشکی می باشد .

 در دندانپزشکی هر عملیاتی که روی دندان انجام  می شود استفاده از ساکشن می باشد  . حالا به توضیح ساکشن می پردازیم : ساکشن دستگاهی است مکنده ، که کار آن مکیدن خون و مایعات اضافه در حین جراحی و عملیات های مختلف است . که شما میتوانید انواع ساکشن اعمم از ساکشن مرکزی فوموس ، ساکشن مرکزی RANI,RAIN2  و دستگاه ساکشن Extra oral  را در وب سایت ما مشاهده کنید .

اینسترومنت : شامل دستگاه هایی است که زیر شاخه تجهیزات دندانپزشکی محسوب می شود . در حالت کلی اینسترومنت های دندانپزشکی به ابزار هایی گفته می شود که دندانپزشک برای جراحی و معاینه بیمار و درمان بیمار استفاده می کند ؛ که شامل : انگل ، توربین ، هندپیس و …. می شود .

شما می توانید اینسترومنت های گوناگون با برند های مختلف را در وب سایت اپ دنت مشاهده کنید .

تجهیزات عمومی :  یکی از پر مصرف ترین لوازم دندانپزشکی که مورد نیاز هر مطب و یا درمانگاه می باشد که زیر مجوعه تجهیزات دندانپزشکی است که شامل : دستگاه جرم گیری ، دستگاه لایت کیور ، دستگاه آمالگاماتور ، دستگاه اتوکلاو و …….

مجموعه بازرگانی اپ دنت با بیش از 20 سال سابقه کاری در این زمینه ( تجهیزات دندانپزشکی ) افتخار این را دارد که در زمینه واردات انواع دستگاه های مربوط به تجهیزات دندانپزشکی فعالیت نماید . امروزه تجهیزات دندانپزشکی اپ دنت توانسته با ارائه خدمات فروش انلاین ، موجب افزایش رضایت مشتریان گردد و نیاز و رضایت مشتریان گرامی را در اولویت اهداف خود قرار دهد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.